seeeg blogg

ååh.. kan dom updatera bloggen snabbare eller.. funderar på att byta ..

Kom hem för en liten stund sen , stan osv.. träffade en gammal killkompis på vägen , skönt o se att han lever:)

målat naglarna precis.. jätte fint lack ifrån Isadora 110 milkshake.. pris mellan 60-70 kr..vet inte exakt..





jaa medans mina naglar torkar kikar jag på oprah , bra program om hur olika länder ser på den kvinnliga skönheten..

Ikväll ska jag ha en egen liten spa kväll , med ansiktsmask skrubb bad o ljus .. bara ta det lungt.. Gillar inte att vara bakis så därför orkar jag inte heller gå ut så ofta.. Plus att fulla människor är odrägliga tillochmed jag själv haha ..Förstår inte riktigt nöjjet i det hela med att bli dyngrak , Skulle kunna gå ut utan att dricka, men har gjort det ett antal gånger och det är faktiskt inge kul , alla andra är på en helt annan nivå en än själv , så man får inte samma kontakt liksom..

 Ne, lungt o skönt ikväll , kanske träffa elli hon var lika rastlös som jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0