saker o ting

Saker o ting är inte alltid som dom ser ut .. Det kommer alltid att finnas en bit av mig som vet att jag kommer att få dras med mitt förflutna väldigt väldigt länge.. Jag kanske itne förtjänar att ha det bra , Men när det väl går riktigt bra så bara måste det hända dåliga saker..Har ni kännt av karman nångång? Det gör jag nu , Känner av karman så inåtthelvette mycket.. Jag är stolt över vad jag har idag , och är ändå nöjd..Jag önskar att jag kunde göra vissa saker ogjort .. Men ändå är jag glad över att jag har varit med om det jag har varit med om , För det har lärt mig livet , Och jag måste börja utnyttja min kunskap väldigt snart annars så var allt jag varit med om bara bortkastat och onödigt.. Det är klart att man gör misstag här i livet , Det gör alla .. Saken är den att man måste kunna hantera det och ransaka sig själv .. Men vissa människor pratar bara för mycket och gör inte sakerna själva..garanterat fiasko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0