lördagen sthlm o fest

Jaa , har inte orkat skrivit på ett tag , men nu jävlar är jag på gång igen..


Åkte till sthlm över dagen med älskling , myste med lite sushi o shoppande.

Besökte fifth avenue shoerepair som hade öppet i 90 dagar bara.




jag o ale i provrummet , han köpte en snygg svart tröjja




Vi gick runt några timmar till käkade sushi buffé o innan vi skulle ta tåget hälsade vi på john.





När vi klev av tåget i västerås var jag tvungen att skynda lite, var bjuden hem till malins vän maria på födelsedags fest.Roligaste människorna ja nånsin stött på.. hade skitkul!








började bli lite på lyset här haha




jag o malin haha :D





ja , efter en jätte trevlig förkaka, så drog jag till bill o bob för att träffa john som fotade där den kvällen, vi skulle till konrad.

vi kommer fram o så här roligt hade vi !





Sen så tog john bilder på när jag o jenny ÄGDE dans golvet, har aldrig haft så kul på ett dansgolv som den här kvällen!haha









ush var helt slut den kvällen, drog hem med bejbi o sov..


Vaknaden morgonen därpå alltså söndag , med världens huvud värk..

Jag o ale firade 1 års dag=) John kom över , jag bakade kokkos kakor o banankakor.. Tog ett glas vin över middag och skålade för denna underbara dag o för en bättre framtid!


Idag har ja varit i skolan , pluggat som en dåre.. ska sitta nu också så man har det gjort ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0