Bak o fram

Allt blod är i mitt huvud..av alla tårar.. i can't do this by myself , Im no superman..

Den här känslan av tomhet skrämmer mig så jävla mycket .. helt sjukt .. har inte mått så här någonsin .. har varit ledsen men inte på det här sättet.. Önskar jag bara kunde försvinna någonstans , till en varm o skön strand någonstans långt långt borta!

Visste inte hur man gjorde för att få dig att skratta på riktigt , kommer jag någonsin kunna få dig att skratta? ..

Jag hoppas att mitt hjärta kan få tillbaka den där halvan du har kvar och gömt någonstans .. för jag skulle vilja ha tillbaka den eller mest av allt att du skulle komma med den och ge mig en stor jävla kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0