28/2

Min dag började med

PUCKO!



Som inte var så god som jag kommer ihåg att den var, den va alldeles mjölig..




Efter frukosten , så drog jag ner till stan , skulle ner på styrelse möte med djurens rätt, dom hade sitt årsmöte o jag vart vald in i styrelsen.. skulle fota , men glömmde helt bort det eftersom jag hade lite brottom..


Senare så drog jag till pitchers carro jobbade , hon hade mina saker som jag skulle hämta.. Vi tog en snabb cigg..




Sen sprang jag som en dåre till bussen , kpte en biljett i kiosken trodde den skulle komma snart eftersom dom sa det, men när jag kom dit var det 27 minuter kvar ..

frös nästan ihjäl men kom på bussjäveln o åkte hem till ale för att hämta vinet..



de ar faktikst ett jävligt gott vin med tanke på priset.. När jag väl hade kommit till ale så hade jag bokat taxi till kvart över 7 , för inte fan orkade jag med kylan! .. saken va den att klockn var redan 7 så stressade ihjäääl mig , skulle välja kläder på en kvart , haha katastrof..

Kom iallafall till rasmus tillslut!

Där bjöds det på lax m.m..




Rasmus tar en cigg emellan matlagandet!



Vi käkade , fixade oss drack lite . o tog bussen till hans systers vän camilla som hade en inflyttningsfest..

rasmus o hans syster,naaw





många skratt denna kväll!





jag o Rasmus syster Erika, dans på krögen!:)

Var på konrad , tpg en taxi ner, min klocka gick fel så vi kom dit 1 timma innan vi hade tänkt att åka ner, haha fifan , men det vart fullt ös, hade så jävla kul denna kväll!



öjöjöj...efter några bers haha




Tycker den här bilden är så skum, pratar nog med mia(mörka tjejen på bilden) , Men fattar nästan inte hur jag har vänt mig haha.





Jaa o där slutade iallafall bildtagningen .. Kvällen slutade med att erika gick hem o jag o rasmus drog upp till ante en stund , sen mötte jag ale o vi drog hem ´lite smått fulla o deckade.. Jag som vanlig hade sparkat o varit otrevlig på natten, har en tendes att drömma o agera i sömnen ;P lite jobbigt för då har man en surig partner på morgonen och man själv inte förstår vad som har hänt hehe..

Idag så har man varit helt jäkla död , vin ger en rejäl baksmälla fastän man bara druckit några glas kan jag ju säga ..

Jahapp då var det måndag igen imorgon , Plugget och så vidare..



Kommentarer
Postat av: mia

haha vilken sur blick jag gav dej ;)

2009-03-02 @ 17:27:29
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0