sååååå..

Idag har man vaknat o fått sova lite , sköönt..



Här testar ale kameran , Pryligt det ser ut :)







Sen vart vi hungriga efter att ha städat hela lägenheten , Moppat golv osv..



 Jag i soffan,  försöker komma på vilken pizza vi ska äta , Det vart en oxfilé  Gorgonzola!





Jag tog också ett test kort haha , på ale.. kolla in hans söta strumpor!





Senare så bestämde jag mig för att ta mig till mamma, Som vanligt tycker hon att jag blivit för smal och försöker packa på mig en massa godis haha!






Mums!





Förstår mig inte på hur man lägger upp videos här än , så det får duga med bilder på min söta vovve!





Han vart lite trött ..





Och sen "för att vara som alla andra bloggare" så var jag ju tvungen att ta kort på minst ett klädesplagg, Det vart en sko !!







Ja, nu får de räcka tills vidare.. Ikväll så jobbar ale som vanligt , så hänger nog med rasmus ikväll , vi har alltid så kul , Han är nog den ända personen som förstår sig på mig av mina vänner, kan verkligen vara mig själv med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0