kap!

aa..hittade .. lr inte jag utan ale hittade en skitsnygg trench?coat på tessie idag..den gick på 358 fastän orginalpriset var över 1000 kr det var ett rejält kap:) hittade ett par assnygga stövlar till också !.. dessutom har jag hittat en lägenhet haha.. vilket flyt jag har haft idag!=) de ända ja vart lite sne över att inte min miljon fanns där när jag skrapade min trisslott idag , min dröm stämde inte!! hehe..

Mitt boktips : en bok av mia törnblom , så dumt! heter den.. den borde ni köpa ruskigt bra!








storstädat min garderob.. saker jag hittade som jag inte ens visste att jag hade:)

Jag o ale funderar på att åka o bo på ishotellet i jokkasjärvi , det verkar så jävla mysigt.. fårse om ekonomin tillåter bara..jäkla tider de  är nu blir galen..men kan ändå inte låta bli att shoppa..blir ju deprimerad annars haha.. saker är alltid kul o ha, men som ale säger man tröttnar på att ha en massa grejjer tillslut..det stämmer nog..?








Min mobil är tillbaka iallafall, tur jag hade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0