5/2

jävla bitterfitta , ringde idag till företaget som håller i lägenheten som jag ville ha , tidigare sa hon att jag skulle ringa på torsdagen för att hon skulle prata med hyresvärden först. Ringer nu på morgonen hon e skitsur o säger till mig nej jag har inte pratat med honom än du får ringa nångång nästa vecka! nångång nästa vecka?! vafan sköt ditt jobb då din slöa jävel.. Ska ringa o tracka henne imorgon också , tamefan ska ha lägenheten!!!

Ska på jobbintervju snart på sector alarm.. måste ha ett extrajobb på sidan av skolan så man kan ha lite bättre ekonomi.. har signat upp mig på teori måste ta körkort snart.. o så ridning på fredagar har hört att man får ett snygg ass utav det.. ddet ska bli väldigt intressant, jag på en häst kan ni tänka er ?

Har varit i plugget hela morgonen tills nu , pluggat matte, första gången nånsin har jag fått en lärare som får mig att förstå matte ..! vart har du varit  hela mitt liv?! haha..

Ikväll blir det väldans trevligt, blir utgång ,habana på bluemoon , med ale levent o sofia :) De värsta är vad i helsike ska jag ha på mig , hade redan svårigheter med att klä på mig till skolan idag! gosh måste sluta fixera mig så mycket!

Självförtroende är inte detsamma som självkänsla! Tänk på det! Kolla in i spegeln varje dag och så om du måste ljuga så säg till dig själv att Jag är bra jag är snygg jag är vacker!! Mer om detta kan ni läsa i boken som jag nyss har påbörjat Mia törnblom självkänsla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0