23/2

Emma har varit här , tog en kaffe o drog ner till stan för intervjuerna , Det är inte många som vill synas nuförtiden,Om det handlar om 5 minuter i rampljuset skulle jag lätt göra det, men som sagt inte många som ställde upp..de va kul o höra vad folk känner inför lågkonjukturerna , inte många som känner av det,Jag känner därimot av det , allt är ju så mycket dyrare!

Emma:)






Vill sälja min klocka, andvänder inte den ändå har så många andra klockor,Köpte den i Usa när jag jobbade i en juvelbutik ,Den kostade i orginalpris ca 700 dollar fast jag fick köpa den för 400 dollar..Det är en Esq Swiss, Dom säljs inte i Sverige iaf enligt nymans ur..Det är Äkta diamenter runt klockan och i uret. Så Om Någon är intresserad,skriv i kommentaren kontakt osv..Jag vil sälja den för 2000kr eller högst bjudande :)






...


Är helt uppe i varv , har druckit typ 3 koppar kaffe.. skulle vilja gå på million stylez idag , men orkar inte med krogen här i västerås, det suger..  Blir bara lungt , ska väll kanske gå hem till ale eller så sover man hos mamma ikväll..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0