ja ja ja

bebis bara växer .. finns bilder på honom på facebook sök jessica furu.. är helt slut efter jobb o ta hand om honom 24/7 ja nästan dygnet runt men nu är han duktig o sover på nätterna iaf..

Saknar mina vänner.. man tappar så mycket när man är sambo med någon .. jag tycker det iaf.. alla pengar går åt till hushållet .. Och hunden är inte så billig heller.. han fick nå jäkla eksem på tassarna , räkningen hos vet gick på över 1000 kr mer än så säger jag inte .. tur att jag har hans försäkring men den fungerar inte förrens andra besöket .. så det är bara att betala ..

Hur mycket kan en person tåla , hur mycket smärta och förluster kan någon gå igenom förens man totalt bryts ner? Kollade på coco chanels biografi igår.. helt otroligt , vilken historia bakom märket...

Åka handla nu , HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0