JÄVLA DÅRE

GAAAAAh.. tagit bort en hel del roliga inlägg .. ja varför? för att jag trodde på dig!!

Den här gången är det inte jag som sviker .. istället för att prata med mig så tar du till din elakhet?

mm LITE sur eller ?


haha .. måste börja skriva här igen .. måste lägga in en del bilder..



Det här va fan dagens .. rasmus somnade i soffan o jag kom hem o kände hur det luktade brännt i hela trappuppgången .. Trodde inte det var hos oss men det var det .. haha vitlöksbrödet brann !








tattuerar mig.. en ros o noter.. kärlek till musiken ..





 me me me .. ja ..en trevlig kväll






alltid telefon i handen .. har blivit en otäck vana ;)






På väg ut ... :) jag o hjärtat rasmus!





nu får de vara nog :P

Ska ut i solen nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0