23/2

Har sportlov.. så försöker konstant hålla mig upptagen o sysselsatt..kanske har blivit en vana?

Skulle ha träffat emma idag tagit en fika , men hon fick bilproblem så vi ska ses imorgon istället , hade tänkt o fixa intervjuerna för bjuty.se idag också men det gör jag imorgon...

Varit hos mammsen.. 


Jackie försöker sno åt sig min påse med kakor!

1.



2.




han blir helt paff att han inte  får dom ,då han är va att få som han vill!

.




Är vi lika?(mammsen)=)





Fick den här idag av henne, lite söt tycker jag, annars så brukar hon inte lyckas haha..






lite segoo...





aa inte länge man orkar vara sådär allvarlig...




tog mitt pick o pack o gick hem till ale igen.. sitter här nu o läser menu design tidningen.. har hittat något jag verkligen vill ha ...graow 





alltså jag känner inte att ja har något intressant att säga mer haha.. har faktiskt inte hänt så mycket idag bara chill:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0