precis 23/2

Nu tänker jag inte säga vad som ska hända i förväg för mina dagar ser fan inte ut som jag planerar dom ändå.. Batteriet dog på diggen så det vart inga intervjuer haha fan..Istället vart det lite firande med ale på jensens , kan inte säga varför hehe;Pän..

Vart så jäkla mätt så tog maten i en doggy;)




Såhär såg jag ut efter lite brainshrinking ..;) PIGG O KRY AS ALWAYS!




Imorgon är diggen laddad o klar , blir många bilder osv...




Folk måste förstå att dom duger som dom är, alla har så höga förväntingar nuförtiden..Tycker att man borde sätta delmål istället för att satsa på det största och sen känna att ajfan klarar jag verkligen av det här?

Att lyckas med någonting är en schöön egoboost..Det är det bästa jag vet, efter all Kärlek och Sex såklart! ;D

see ya imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0