haha

"idag så har man vaknat och fått sovit"?! haha whaaaat??? tankespridd..



Igår så kom ju rasmus förbi , ska lägga in bilder ifrån igår kväll , han inte göra det igår..



Rasmus har precis kommit in.



Efter mycket, vad ska vi göra ?  Så bestämmer vi oss för att gå ut...


Sminkning på G.







På väg i trappen.













Vi kommer ut och ser...



EN SNÖÖÖSTORM!!!




Vi vänder på klacken o går in igen, det var inte värt att bli helt insnöade för en kväll på krogen..







Idag iallafa så har jag inte gjort så mycket, jag o ale tog oss till ica, köpte lite mat o bananer så jag kunde baka


....banankaka :D




ping!!  klart :)






Ale somna i soffan , så jag tog sällskap av 

MR JINX!






Men sen så tyckte Mr jinx att vi skulle väcka pappa!!






Mr jinx har fått ett vykort från farbror john!!:)






Tog lite bilder på saker i ales lägenhet som jag bara tycker är sååå snygga!!






Nya stolar som tog oss ett jävla bra tag att montera ihop , vi va alldeles svettiga efteråt,IKEA humm...Men snygga är dom!






Ikväll blir det bara chill men kaka o film , o en massa spelande ..

Farcry 2.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0