fredag den 13onde

uhuh justja tur att ja glömmer att det är 13onde idag annars så hade ja haft otur hela tiden bara för de.. men min dag idag har varit superbra..varit på ridning imorse fyfan va kul det va ska fortsätta med det..har varit i skolan en stund o sen hem o jobbat .. med i Djurens rätt ,styrelse möte igår mycket att göra med det..men det är det absolut värt det!
var på havana bar igår på bluemoon inte lika bra som förra torsdagen men det var bra! =)

Jag är så TRÖTT på ordet TRÖTT.. fyfan är de det ända vi kan , att vara trötta och sen hela tiden skylla på det, varför är du så hängig? jag är TRÖTT.. varför är du så tyst?Jag är TRÖTT. Varför är du sur?jag är bara TRÖTT.

people wake up then!!!


sitter o faktiskt saknar en puss av min nallebjörn!:( Han är på sthlms fashion week..men ikväll blir de en massa goos inte så långt kvar tills dess!iiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0