27/2

Blev väckt av mormor imorse , Hon ringde och skrek att mamma var döende.. jag fick ju världens panik och ringde mamma på en gång.. Hon sa att mormor börrjar bli senil och att jag inte behövde oroa mig.. Kan inte sluta oroa mig dock..Det är hemskt hur fort man kan bli sjuk när man blir äldre.. Älskar min mamma och mormor!


Sen bar det av ner till stan förbi mamma en snabbis bytte om och gav mamma lite knäck som jag o rasmus bakat kvällen innan.. Träffade carro på stan vi "lunchade" på stugan ..

Godaste lasagnen!












 Carro med  sin Tacostallrik!





Kaffekaffekaffe! Har aldrig varit något fan av kaffe, Men har lärt mig att dricka de
 o tycker faktiskt att det är rätt så gott! kanske inte det bästa för magen dock..




Sprang runt på stan et bra tag , systemet ,indiska, clasohlsson och konsum , var tvungen att handla lite plasttallrikar o bestick , paprika o sallad till styrelsemötet imorgon för djurens rätt.. Lämnade inn ett par skor för omklackning också!.. Fattar inte hur jag går , mina skor blir helt utslitna efter bara 1-2veckor.. Drygt!


På vägen hem så träffade jag på charlotta i rudbecksparken , Hon var ute med sina söta chihuahua Primus, Vi släppte hundarna lösa o snackade lite skit !






Tuff liten kille!=)







Kom till ale för ett tag sen.. lagar lite stroganoff.. ska få de klart o sen relaxa med ett glas vin o lite mat..

 Imorgon Därimot blir det galejj! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0