17/2

trevliga tisdan.. ehum.. Hade en sån hemsk dröm inatt om otrohet igen , blir galen den var så verkligen och jag anstränger mig verkligen för att inte vara svartsjuk , drömmen gjorde det inte lättare haha..Har ingen anledning till att vara svartsjuk , varför är man det då?? Är det kanske rädslan att förlora någon man verkligen älskar ?

Fick en ide om lägenhet idag.. mamma ska flytta ifrån sin lägenhet som är mitt i stan o ganska stor.. jag står på den också..Kanske borde ta över den.. ska då bo med rasmus isåfall!:) Kommer bli kul fan!!

Ska röra på mig upp till fryx så fort jag får mitt godkännande av djurens rätt, kolla om man kan få hålla ett föredrag där..Har gått med , det är jättekul att få "jobba" för dom:)

Funkar drömfångarna??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0