fyfaaan 30/12

har inte  skrivit något nu på några dagar, har varit så jävla sjuk!! ush har inte varit så sjuk på flera år, vinterkräksjuka feber o hela rullen, min underbara o stackars pojke fick ta hand om mig medans jag låg som en död pannkaka i sängen, han kom med fina presenter o gjorde vätske ersättande till mig.. evigt tacksam pusspusspuss !! kolla inn bjuty.se världens bästa sida har jag hört:)

Nu är jag frisk igen o måste komma igång med allt..fan asså gick till mamma som jag brukar göra ifrån kilen, jobbigaste jag gjort på länge snacka om att man får dålig kondis av att bara ligga sådär haha..

nyårs firande imorgon , blir några stycken ska till bluemoon där ale spelar, vill igentligen inte dit men måste fira med ale ,  första nyåret tillsammans, blir snart 1 år med han:)

har så jävla mkt energiii!!!! iiiiiiiiii vill bara springa 10 mil eller nått!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0