23/12

Carro kom förbi här nu:)

sprang o handla sista julklapparna igår fy vad folk de va.. träffade ale mot kvällen åt en romaniskt middag på grekiska..beställde gyros gottgott!! sen bar de av till han satt på mig mina nya underkläder som jag hade köpt till mig till han hahahah..mm..

Idag så ska man iväg på julmiddag med hela pappas släkt..julkaos de kommer bli där då som varje år! mot kvällen blir de hem till ale:)

Imorgon ska man fira jul med mammas famlij,blir kul! mot kvällen fira jul me pojken , han förslog utgång med hans bror , men jag vill hellst sitta hemma med honom o mysa på julen!! torsdag därimot blir de utgång med en massa,han spelar på bluemoon,blir väll antagligen att man går dit men vet inte..kommer va så jävla mycke folk bara!

kommer va helt slut till i helgen sköönt..

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0