17/12

jahapp.. en väldigt nära tjejkompis vart misshandlad inatt..det är förjävligt för ingenting..helt jävla onödigt..bra av henne att kolla sig på sjukan iaf efter lite tjat lr rättare sagt mkt från ale o mig..man vet aldrig vad som kan bli fel efter att blivit hoppad på skallen:// e pisst off...

Igår va trevligt hittade 2 kavajer åt ale men dom passade inte så bra hahahhah...julbordet va spänd stämmning va bara kvar en timma sen kom john o ale o hämtade mig..vart bara lungt resten av kvällen..

Idag så gick man upp o storstädade hela ales lägenhet så nu är de rent o fint:) har spelat lite spel med bejbi o john satt vid sin kära dator inte så ovanligt faktiskt haha..nu har jag fått 2 karlar att ta hand om ;Dikväll spelar ale john ska hänga vid dj båset .. ska vara snäll o hålla han sällskap alltid lika roligt! måste måla naglarna o fixa mig först ska ja dricka upp mitt kaffe för de värsta jag vet är att stressa!

måste bara säga att jag har världens bästa pojke , fick ett par nya söta skor och underkläder av han igår/idag! såå glaad är jag !! :D


min vän rasmus är i london justnuu är så avundsjuk vill också!!


sötaste lilla jinx kom just på att ja glömde städa buren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0