15/12

Nu har de gått en helg..har inte hunnit skriva någonting.. förrens nu:) i fredags så var jag och rasmus till konrad där ale spelade dansade o hade kul..rasmus mådde dock lite illa så han gick hem rätt tidigt..hade sällskap av john en assköön snubbe!=)Lördags så drog jag till carro på morgonen vi skulle måla och fixa hennes lägenhet..askuul ..fick stressa lite mot slutet bara för att vi skulle dra till konrad som vi bestämmde  i sista minut..medans vi fixade oss o tog en bärs så hörde vi nå skrik o stojj utanför fönstret då var de damernas elit innebandy lag som sprang runt nakna mitt i vintern haha skulle ha filmat hann inte!!  kikade bussen den gick23.30 fick springa till den eftersom kl var redan 5 i halv.. på vägen dit så sa carro att vi aldrig hinner vi måste korsa bäcken häärborta..ajo visst hon sa till mig att inte plumsa i och det FÖRSTA hon gör är just det..hahahah ...hon hälsar er alla att de inteva nå kul SVIIIINKALLT!!! hahah.. vi kom iallfall fram till konrad helskinnade o glada o carro lite smått frusen och blöt..dansade hela kvällen i dj båset med ale john carro ..efteråt vart de en efterfst hos ale smakade lite raki o rom som de bjöds på ush ush..mot slutet vart väll vi lite smått fulla för festen slutade med att vi kollade på animerad porr!!hahahahahahah
NU sitter jag här med carro vi ska iväg snart o avsluta lägenheten ..kallt som fan ute.. jag o carro går överallt nuförtiden en jävla massa motion..kaffekafeekaffee mmm



Jag o bejbi i båset.


John o carro :)




Här något helt annat en kväll i bodrum turkiet haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0