11/12

Alltså helt otroligt vad folk kan vara dumma..tror alltid gott om alla..borde kanske sluta med det..falska fittor!
Satt  på pitchers igår med fia o höll carro sällskap..dom ville ut..men jag pallade inte , killen kom o hämtade mig.. han va alldeles glittrig haha efter modevisningen dom hade varit på,åkte till deras kontor hade inte varit där än..dom skulle inreda med lite vita fotöljer och sådär..kommer bli riktigt bra är så glad för ale . john sov över hoss"oss"..rolig kille dedär:)
Har inget att dölja det här är allteftersom bloggen..fia snacka en massa bullshitt först till killen att jag skulle vara otrogen mot honom om han åkte till sthlm och osv(vilket jag aldrig skulle vara)..jag bara skrattade och imorse sa hon att han hade frågat fia om hon ville följa med hem, men ehum han skulle aldrig följa med en slampa som legat med halva stan!DET är vad jag kallar idioti ! hahaha fan man får aldrig vara ifred i småstäder som dom säger?..TUR att jag har världens bästa pojke!!<3 SO BACK OFF JEAOULUS BITCHES! haha..
Idag har jag varit på försäkringskassan, fixat lite med en resterande skuld..hatar dom där..träffade på charlotta i trappen också hon jobbar på sysselsättning och försörjning ,hon e så gullig:)
O nu sitter jag här med min kopp kaffe o lyssnar lite musik..en härlig start på dagen va ?;)Rasmus kommer förbi vid 2 när han slutar jobba, sitta här och snacka lite skit!
Blir galen snart,letar lägenhet som en TOK..så många sökande och så lite lägenheter..



Söta rasmus och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0