10/12

Har inte skrivit på ett bra tag..men tappade lusten efter att carros digital försvann..hade en massa roliga bilder på varje dag som jag skulle lägga inn!!!!=( får väll skriva ändå då...Idag har de varit rejält ruggigt..har varit ute på djäkneberget med hundarna..carros o min..Har aldrig sett min hund så jävla ättrig!! han ville äta upp douglas som är typ 15 ggr större än honom haha de såg så kul ut o douglas ville ju bara leka!
 ale e på nån modevisning i eskilstuna skulle dit o fota med jobbet o så..mer kan ja inte säga hehe..han skulle komma hem till 11 sen skulle han john o andre(j)? ner till silk o konrad..(krogar)..Vafan ska jag göra då ?? tycks ju förfan itne finnas nått annat att göra i den här stan en att gå ut och supa, o de vill ja inte göra har tappat suget TOTALT för krogen..iaf här i västerås..sitter mest hemma o kollar lägenheter jobb o läser vettiga saker på internet när vännerna är ute..
är helt pigg är på min tredje kopp kaffe så inte undra på..funderar ändå på att gå ner till carro hon ska jobba ikväll på pitchers..(en pub typ)..hålla henne lite sällskap..fårse hur det blir..
Börja plugga igen den 12januari..ser framimot de!! psykologi är så jävla kul !! men kan nästan inte tänka mig som psykolog haha..tur att jag har tålamod..ibland kanske lite FÖR mycket..
sitter o lyssnar på gammla låtar en massa minnen ifrån newyork..det var den bästa tiden i mitt liv..bodde därborta..jobbade levde livet ..åååh.. men var tvungen att åka hem till sverige har en familj som behövs att ta hand om..men efter skolan funderar jag starkt på att kanske åka dit o starta eget??vem vet vad framtiden bjuder på för överraskningar!!




jack såå sööt!!







(en utav alla roliga saker man sysselsatt sig med i NY!!)

Kommentarer
Postat av: jeanette

ååh fan va nice NY, lätt ja skulle flytta dit

2008-12-16 @ 20:20:33
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0