tiden flyger

Har så mycket att tänka på .. Känner mig helt tom idag .. tänkt så mycket nu på sistonde.. så mycket jag förlorat som har varit självförvållat..

Känner nästan inte igen mig själv ..  tagit sån tid att komma över dig .. men tror jag är på rätt väg.. skänker dig en tanke då och då och jag hoppas verkligen det bästa för dig ..

Hatar att vissa människor kan hugga en i ryggen så jävla hårt.. Finns människor till allt...

Funderar starkt på att bara dra utomlands.. ingen annan än familjen ska få veta när och var .. vill bara åka iväg och åstadkomma saker och ting .. vill göra något storslaget .. Känner att jag behöver värme sol och hårt arbete ..

Ibland känner jag att jag bara är fast.. vet att jag kan bättre än så här .. Har världen framför mina fötter .. Gäller bara att ta lite risker ..



Känner mig ofta som 18 men kommer snabbt på att 2 år flugit förbi så jävla snabbt.. tiden passerar som om den inte vore någonting .. det går så fort allting .. vill bara stanna tiden ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0