så är det

Ja , allt jag har att säga är, Hade ASKUL igår :) Tack för en underbar kväll tjejor!


Vart tyvär inte några bra bilder , glömde sen helt bort att fota!



Men istället så kommer en bild på min

YOGGI!







Har ni känt någon gång att ni har allting , men ändå fattas det bara någonting , ett tomt rum som behöver fyllas med något men ni inte riktigt kan sätta fingret på det ? Vad kallas denna känsla?  Man borde väll känna sig själv såpass väl , man lär nog känna sig själv hela livet , aldrig är något helt fullbordat,det så otroligt skönt att blogga för då kan man titta tillbaka och se jaha det här gjorde jag den dagen osv..

 svammlar jag bara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0