ännu en "solskens" dag

Jag är så besviken på mig själv.. har jag verkligen bettet mig sådär? Är det där jag .. varit så naiv.. så går det när man alltid tror på människor.. Jag måste börja tro på mig själv istället! ..Värna om saker och ting , För man förlorar en förtroende då tar det mils långa tider att kunna bli trodd igen .. om man någonsin blir det.. jag är igentligen så otroligt lycklig lottad att jag ändå har mina föräldrar här o ett tak över huvudet ..

Jag vet ju att jag är smartare än så här .. Ibland kan man bara vara så jäkla självdestruktiv , jag inser inte att när det är bra så måste jag låta det vara bra , utan att sitta och undra varför går det bra?

Som den gammla klyschan , Livet är inte en dans på rosor.




Solat så jag knappt kan sitta ner , inte heller för den delen ligga ner .. Not to clever jessi..






Min snuttis såg ut o sova så skönt häromdagen så var tvungen att fota!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0